|
|||||
Informacje o firmie | |||||
![]() Fabryka została wybudowana nakładem 13 mln EURO, a jej uroczyste otwarcie nastąpiło w kwietniu 1998 roku, kiedy MAN Polska przekazał pierwszy wyprodukowany autobus gminie Tarnowo Podgórne. Zakład leży przy trasie A2 Warszawa - Berlin, około 8 km na zachód od Poznania. Powierzchnia zakładu wynosi 150.000 m2 z czego 15.000 m2 zajmuje hala produkcyjna. W początkowej fazie rozwoju fabryka produkowała 120 autobusów rocznie przy zatrudnieniu 250 pracowników. Od 1 sierpnia 2003 roku w zakładzie w Sadach mieści się centrum administracyjne firmy oraz centrum sprzedaży autobusów. Odbywa się tu również montaż kompletnych autobusów marki MAN i NEOPLAN. Przy dzisiejszym zatrudnieniu ponad 2000 pracowników na rok 2004 planuje się produkcję ponad 1500 kompletnych autobusów. Na początek 2004 roku MAN przewidziane jest otwarcie największego w Polsce Centrum Sprzedaży Autobusów Używanych. Planowana jest również dalsza rozbudowa zakładu, który w 2005 roku ma stać się centrum produkcji autobusów i docelowo produkować 2500 jednostek rocznie. |
|||||
Informacje o autobusach | |||||
Nowa oferta MAN jest reakcją na stawiane przed komunikacją miejską wymagania: większa moc, większe bezpieczeństwo i przede wszystkim jeszcze wyższy komfort dla pasażerów. W swoim programie MAN stawia na postęp - na całej linii. Dziś przy użyciu najnowszych technologii budowane są w fabryce MAN w Sadach pod Poznaniem 3 typy nieskopodłogowych autobusów miejskich III generacji: NL 223 (pojedynczy o długości 12m), NG 313 (przegubowy o długości 18m), NL 313 (pojedynczy o długości 15m), NL 283 (pojedynczy o długości 12m). W ofercie można znaleźć również autobusy miejskie i podmiejskie SL 223/263/283, SU 263/283/313 oraz turystyczne RH 403 Lion's Coach (RHC 414/464), RH 403/423/463 Lion's Top Coach (RHC 414/464), Neoplan TOURLINER N 2216 SHD z produkcji MAN w Ankarze. | |||||
Galeria autobusów | |||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |